Gudrun Hasle How can i scrim ……

30. april –  28. august 2016

Gudrun Hasle arbejder i sin kunstneriske praksis med kommunikation ofte på skrift og med udstillingen ‘How can i scrim’ spørger hun beskueren direkte om, hvordan man kommunikerer efter hjælp, når enhver kan se, at man opfylder rammerne for det gode liv. Det store banner bærer skriften ”I DONT NO HAW TO SCRIM FOR HARLP WEN IM OK”. En tekst, der, når man har tunet sig ind på den på trods af stavefejlene, lægger op til refleksion over, hvornår det er det rigtige tidspunkt at involvere andre i sine problemer? For er det okay at skrige efter hjælp når alt egentligt er okay?

Banneret er skabt stedsspecifikt på Horsens Kunstmuseum og museet har i forbindelse med udstillingen erhvervet det til museets samling.

Læs