Teaterfestival på Horsens Kunstmuseum – LYSSTOF – Den Magiske Natur

Med inspiration fra nordiske naturfænomener og myter, har tekstilkunstner Anna Rosa Hiort-Lorenzen og koreograf Kasper Daugaard skabt en magisk verden af selvlysende tekstiler, lyd, lys og bevægelse. En teater-installation uden spillere, der forvandler sig, når vinden blæser og lyset slukkes…

LYSSTOF – Den Magiske Naturtaler til både sanser og krop, og til den indre opdagelsesrejsende uanset alder.

et flot bevis på, at der kan komme noget interessant ud af at lade to kunstnere, som kommer fra hver deres verden mødes og udfolde sig indenfor et helt tredje medie.”

– Kirsten Dahl, 5 stjerner i Aarhus Stiftstidende

Anna Rosa Hiort-Lorenzener uddannet tekstildesigner fra Danmarks Designskole.

Kasper Daugaarder danser, performer og iscenesætter uddannet fra Amsterdam School of the Arts.

Daugaard / Hiort-Lonrenzen
LYSSTOF – Den Magiske Natur

Du kan opleve teaterinstallationen 1.-22. september i museets åbningstid. Billetter, til gratis adgang til installationen, hentes på Rådhuset.

Alder: 6+
Varighed:
 Du bestemmer selv hvor længe du vil blive i teaterinstallationen

www.clubfisk.dk// www.rosadeer.dk

Udstillingen er gavmildt støttet af Insero Horsens, Horsens Kommune og Familien Hede Nielsen Fond.

Teaterfestival på Horsens Kunstmuseum - LYSSTOF – Den Magiske Natur Teaterfestival på Horsens Kunstmuseum - LYSSTOF – Den Magiske Natur